Kisuh's latest activity

• Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt Bewerbung als Content.
    Hallo _derKomische, Da deine Bewerbung mich nicht überzeugt hat, muss ich dich leider Ablehnen. Du kannst in 3 Wochen gerne eine weitere...
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt Unban Appeal *sigh*.
    hello glowcast, I will reject your application because of your many banns you are welcome to apply again in 3 months. kind regarts kisuh
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread MLG-Rush Map!.
    hello i like your map i would like to put it in but i need your plot name/coordinates
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt Unegrund gebannt.
    Aufgrund fehlender rückmeldung werde ich diesen antrag Ablehnen.
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt Entbannungsantrag.
    bitte hallte dich an unseren Entbannungsleitfaden. Daher werde ich dich nicht entbannen. mit freundlichen grüßen Kisuh | Leah
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Angenommen im banned....
    Hallo Swordguard, tut mir leid für den Bann, anscheinend hat ein Moderator von uns ein Fehler gemacht. Wir werden dich natürlich...
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Rejected Unban appeal.
    hello EllxeSmith, due to the fact that I have not received any feedback, I will reject this application. with kind regards kisuh
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread giveless ban appeal number 2.
    hello giveless, thank you for your ban request However, you are already unbanned I hope you do not attract negative attention again...
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Accepted 5_dum ban appeal.
    hello 5_dum, I will shorten your ban and hope that you do not attract negative attention again. with kind regards kisuh
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Accepted My Mute Appeal.
    hello reem, i will shorten your mute and hope that you will not attract negative attention again. with kind regards kisuh
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Rejected Unban appeal.
    Hello EllxeSmitg, You were banned for hacking due to autoclicker, because your cps numbers were too high and we didn't want to give a...
  • Kisuh
    Hallo Julien, Da ich deine Bewerbung überwiegend positiv fand, würde ich dich zu einem Bewerbungsgespräch auf unserem TeamSpeak...
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt Unegrund gebannt.
    Hallo itzmodzz, ich würde gerne eine Aufnahme von deiner Maus haben und wie du auf einer cps Test Seite zeigst das deine cps Legit sind...
  • Kisuh
    Hello Clay, I have unbanned you from our Discord and hope you don't stand out negatively again. We wish you a nice time. Discord...
  • Kisuh
    Kisuh replied to the thread Abgelehnt GunGame.
    Hallo User, aufgrund dessen da wir schon sehr viele Spielmodi haben können wir GunGame leider nicht hinzufügen.